لیستی برای بهینه سازی موقعیت در موتورهای جستجوی وب سایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 139
نویسنده : websazaan

لیست سئو: نحوه بهبود نتایج
بخش خوب در مورد برنامه ریزی سئو این است که آنچه برای سئو کار می کند با ارائه یک تجربه کاربری مثبت (UX) برای افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند، همراه است. بنابراین، تغییرات سئو پسند برابر است با یک سایت بهتر برای افرادی که به دنبال جذب آنها هستید.

آد لوئیس، مدیر مشارکت در Mailchimp می گوید: «سئو باید در هر مرحله از فرآیند ایجاد وب سایت و بازاریابی در نظر گرفته شود. "این بهترین راه برای یک مصرف کننده برای یافتن یک تجارت کوچک است."

برای مشاهده تغییرات و تنظیماتی که می توانید برای بهبود سئو انجام دهید، این لیست را بررسی کنید.

کلمات کلیدی مرتبط را برجسته کنید. کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که افراد برای یافتن چیزی در موتورهای جستجو تایپ می کنند. همه قسمت‌های یک وب‌سایت، از جمله نام صفحات، سرفصل‌ها، متن سایت، عنوان تصاویر، توضیحات صفحه و آدرس‌های اینترنتی، باید کلمات کلیدی را به شیوه‌ای طبیعی داشته باشند که بیش از حد اجباری به نظر نرسد.
از آنجایی که مردم چیزهای خاصی را جستجو می کنند، کلمات کلیدی باید "دم بلند" باشند. یعنی توصیفی و با تمرکز محدود. به عنوان مثال، "عکاسی عروسی نیوپورت RI" بهتر از "عکاسی حرفه ای" عمل خواهد کرد. کلمات کلیدی خاص به طور کلی ترافیک کمتری را به همراه خواهند داشت، اما رتبه بندی برای جستجوهای دقیق تر منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود.

ساختار سایت را روشن کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به گونه ای سازماندهی شده است که کاربران و موتورهای جستجو را آسان می کند تا بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. پیوندهای داخلی از یک صفحه به صفحه دیگر در داخل سایت باید محتوایی را ارائه دهد که برای بازدیدکننده مفید باشد، به سؤالی در مورد آنچه ارائه می‌دهید پاسخ دهد یا به نحوی با مخاطب درگیر شود که توجه آنها را جلب کند. پیوندهای داخلی به گوگل سرنخ های بیشتری در مورد محتوای یک وب سایت می دهد، بنابراین می تواند بازدیدکنندگان مهمی را به سمت شما هدایت کند.
محتوای قابل توجهی را بگنجانید. محتوای وب سایتی ایجاد کنید که با کلمات کلیدی اصلی شما مرتبط باشد و به اندازه کافی قوی باشد که ارزشمند تلقی شود. در حالی که درست است که محتوای تند و آسان برای خواندن عالی است، به خاطر داشته باشید که گوگل محتوایی را می خواهد که هدف جستجو را برآورده کند، بنابراین صفحاتی با کمتر از 200 کلمه رتبه خوبی نخواهند داشت. اگر می‌خواهید به متن خود ارتباط بیافزایید، مطمئن شوید که هر صفحه مشکلی را حل می‌کند، به یک سؤال پاسخ می‌دهد یا بازدیدکنندگان را در سایت جابجا می‌کند.
از برچسب های عنوان مرتبط استفاده کنید. تگ عنوان یا تگ صفحه زمانی که در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) ظاهر می‌شود، «عنوان» یک صفحه است. کلمات یا عبارات موجود در تگ های عنوان باید مشخص و توصیفی باشند. مانند «آموزش نقاشی منظره و پرتره» به جای «کلاس نقاشی». همراه با توضیحات متا، یک قطعه طولانی تر در نتایج جستجو که محتوای ارائه شده را بهتر توضیح می دهد، کاربران تشویق می شوند تا روی وب سایت شما کلیک کنند. برچسب‌های عنوان همچنین در برگه‌های مرورگر بازدیدکنندگان و در شبکه‌های اجتماعی هنگام اشتراک‌گذاری محتوا ظاهر می‌شوند. انجام این کار در سازنده وب سایت Mailchimp بسیار آسان است. فقط به گزینه های صفحه بروید و عنوان SEO را ویرایش کنید تا یک برچسب عنوان و توضیحات SEO برای نوشتن توضیحات متا ایجاد کنید.
برچسب های ALT را اضافه کنید. تگ ALT توضیحات متنی یک تصویر است. سه هدف مهم را دنبال می کند. موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را تفسیر کنند، بنابراین برچسب های ALT به آنها کمک می کند تا این عناصر محتوا را شناسایی و رتبه بندی کنند، که سئو را بهبود می بخشد. آنها همچنین به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کنند زمانی که یک تصویر به درستی روی صفحه نمایش داده نمی شود یا به سرعت بارگذاری می شود و به آنها سرنخی می دهد که کدام تصویر را باید ببینند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، تشخیص برچسب‌های ALT برای صفحه‌خوان‌ها آسان است، بنابراین به دسترسی به وب کمک می‌کند. برچسب‌های ALT باید کوتاه و توصیفی باشند: «تخته‌بازی روی دریاچه با مردی خندان» یا «کیک شکلاتی با فراستینگ توت‌فرنگی و وانیلی».
بهینه سازی موبایل گوگل وب سایت های موبایل را در اولویت قرار می دهد، بنابراین اطمینان از سازگاری وب سایت شما برای موبایل بسیار مهم است. این به ارائه یک تجربه بصری لذت بخش و کاربر پسند، صرف نظر از دستگاهی که از آن بازدید می شود، تبدیل می شود. وب‌سایت‌های تلفن همراه همچنین باید به سرعت از طریق اتصال 3G بارگیری شوند، در هر اندازه صفحه نمایش به‌درستی رندر شوند، عناصر سایت با فواصل مناسبی داشته باشند که کاربران بتوانند به راحتی برای انجام یک عمل ضربه بزنند، و محتوای کاملاً قابل مشاهده را بدون نیاز به پیمایش به صفحه نمایش ارائه دهند.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: